eService (Ηλεκτρονική Υπηρεσία) είναι ο όρος που χρησιμοποιείται τελευταία, για να δηλώσει την παροχή και απόδοση μίας υπηρεσίας ή διαδικασίας που χρησιμοποιεί ως επί το πλείστον ηλεκτρονικά μέσα (πχ. διαδίκτυο) και τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, με αποτέλεσμα τη μείωση ή την εξάλειψη του χαρτιού και του έργου, που απαιτείται από τον πάροχο, καθώς και τη διευκόλυνση της φυσικής παρουσίας και της προσπάθειας που απαιτείται από το δέκτη.
Η κύρια τεχνολογία που χρησιμοποιείται ως κανάλι παράδοσης είναι το Διαδίκτυο, ενώ όλα τα άλλα ηλεκτρονικά μέσα και μέσα ενημέρωσης μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν. Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες ολοκληρώνουν την προσέγγιση του ηλεκτρονικού επιχειρείν και της διαχειριστικής διοίκησης, συμπληρώνοντας παράλληλα το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο χρησιμοποιείται για την πώληση προϊόντων ή/και τον χειρισμό όλων των σχετικών συναλλαγών, χρησιμοποιώντας το κανάλι του διαδικτύου και των συναφών τεχνολογιών. Ως εκ τόυτου, οι Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες θα πρέπει να διακρίνονται ώς «το άλλο μισό» του Ηλεκτρονικού επιχειρείν, το οποίο περιλαμβάνει την εκτέλεση μιας υπηρεσίας ή διαδικασίας, η οποία μπορεί ή δεν μπορεί να σχετίζεται με την πώληση προϊόντων όπως την κατάρτιση, τη στήριξη ή τη συνεργασία, τη μάθηση, την αξιολόγηση των εργαζομένων και την ανάπτυξη , την συμμόρφωση, το μάρκετινγκ, την προώθηση και άλλων επιχειρηματικών υπηρεσιών, της εκπαίδευσης, της κυβέρνησης, της υγείας και άλλων δημόσιων ή προσωπικών υπηρεσιών κλπ.
Η Ηγετική Ομάδα της Synthex συγκροτείται από ειδικούς, όσον αφορά τους διάφορους τομείς και τις τεχνολογίες, που περιλαμβάνουν και εξελίσσονται με το Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Έτσι, αξιοποιώντας και ενσωματώνοντας διάφορα εργαλεία, την τεχνολογία και τις υπηρεσίες που παρέχουμε, οι λύσεις eServiSyn βασίζονται πάνω σε μία συγκεκριμένη πλατφόρμα, διαλεγμένη σύμφωνα με την συγκεκριμένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Υπηρεσίας, το περιεχόμενο και τις απαιτήσεις των διαδικασιών. Οι πλατφόρμες eServiSyn παρέχουν εξαίρετης ποιότητος λύσεις για την παράδοση ή την απόδοση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών σε διάφορους τομείς, όπως ακολουθούν.
- Βοήθεια στην ρύθμιση, ανάπτυξη και στήριξη του ανθρώπινου δυναμικού, στους στόχους υποστήριξης των πελατών, αλλά και στην αξιολόγηση της μάθησης και τα αποτελέσματα υποστήριξης.
- Βοήθεια στον εντοπισμό αναγκών εκπαίδευσης και στις απαιτήσεις των ατόμων και ομάδων σε οργανισμούς και / ή τους πελάτες τους.
- Συλλογή, έρευνα και περιεχόμενα υποστήριξης, που αποσκοπούν στην καλύτερη κατανόηση διαφόρων θεμάτων και συστημάτων.
- Προώθηση εσωτερικής και εξωτερικής κατάρτισης και ανάπτυξης, καθώς και αξιολόγηση αυτών των προωθητικών ενεργειών
- Παρακολούθηση, συνεχής αξιολόγηση και εκτίμηση της ποιότητας της κατάρτισης αλλά και της αποτελεσματικότητας, αναθεωρώντας και τροποποιώντας τους εκπαιδευτικούς στόχους, τις μεθόδους και την παραδοτέα ύλη.
- Βοήθεια στην ρύθμιση, ανάπτυξη και στήριξη του ανθρώπινου δυναμικού και στους στόχους υποστήριξης των πελατών, αλλά και στην αξιολόγηση της μάθησης και τα αποτελέσματα της υποστήριξης.
- Το eLearning, σας επιτρέπει να δημιουργήσετε, να διαχειριστείτε και να προσφέρετε εξατομικευμένα, στοχευμένα, ανάμεικτα προγράμματα μάθησης για όλα τα μέλη του οργανισμού σας, όπως επίσης για τους πελάτες και τους συνεργάτες σας.
- Χρήση πλατφορμών για την αξιολόγηση των επιδόσεων και την ευθυγράμμιση των ατομικών στόχων με τους στόχους και την οργανωτική στρατηγική του εκάστοτε τμήματος. Κάτι τέτοιο υπερβαίνει την απλή αξιολόγηση συνδέοντας τα αποτελέσματα της αξιολόγησης δεξιοτήτων με τα σχέδια ανάπτυξης, αποσκοπώντας να καλύψει πιθανά κενά.
- Προετοιμασία και ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού κατάρτισης και βοηθήματα, όπως εγχειρίδια, οπτικά βοηθήματα, online σεμινάρια, μοντέλα επίδειξης και βοηθητική βιβλιογραφία.
- Προσδιορισμός, εφαρμογή, παρακολούθηση, ανασκόπηση και αξιολόγηση του ανθρώπινου δυναμικού και στρατηγικών διαχείρισης, πολιτικών και σχεδίων για την κάλυψη των αναγκών των επιχειρήσεων..
- Ανάπτυξη και υλοποίηση συστημάτων διαχείρισης της εκπαίδευσης και απόδοσης για τον σχεδιασμό, την αξιολόγηση και τη βελτίωση της ατομικής και ομαδικής εκπαίδευσης και της απόδοσης.
- Παροχή συμβουλών και επίβλεψη ως προς την εφαρμογή απολύσεων και άλλων πολιτικών λιτότητας των εργαζομένων και συστήματα για την παρακολούθηση του κόστους, την απασχόληση και τα επίπεδα παραγωγικότητας.
- Ανάπτυξη και συντήρηση των απαιτούμενων αρχείων προσωπικού και των συστημάτων μηχανογράφησης του ανθρώπινου δυναμικού.
- Ανάπτυξη, σχεδιασμός και διαμόρφωση εταιρικών συμφωνιών ή συλλογικών συμβάσεων, όπως διαδικασίες τροποποίησης των μισθών με βάση την παραγωγικότητα, εργασιακές σχέσεις, πολιτικές, προγράμματα και διαδικασίες για την υλοποίηση τους.
- Επίβλεψη του σχηματισμού και της συμπεριφοράς των συμβουλευτικών επιτροπών, στο χώρο εργασίας και των πρωτοβουλιών συμμετοχής των εργαζομένων.
- Η Ηλεκτρονικοποίηση των εγγράφων διευκολύνει και συντομεύει τις πολύπλοκες διαδικασίες καταλογογράφησης και αρχειοθέτησης, επιτρέποντας στον χρήστη μια πιο αποτελεσματική, πιο γρήγορη και πιο ακριβή επεξεργασία σε σχέση με την παραδοσιακή διαδικασία χρήσης χαρτιού.
- Mείωση σε μεγάλο βαθμό των ποσών κόστους εκτύπωσης, όπως το χαρτιού, του χρόνου εκτύπωσης και άλλων αναλωσίμων.
- Αυτοματοποιήση και βελτίωση της αποτελεσματικότητας πολλών διαδικασιών και λειτουργιών, καθώς και καλύτερη επιβολή της νομικής συμμόρφωσης και μείωσης του κινδύνου ευθύνης.
- Ενσωμάτωση διαφόρων λύσεων ηλεκτρονικής υπογραφής στη βάση της ηλεκτρονικοποίησης διαδικασιών και βελτίωσης της παραγωγικότητας με την υιοθέτηση, αξιοποίηση και χρήση μέσων Ηλεκτρονικής Υπογραφής eSignApps.
- Ανάπτυξη, εφαρμογή και διατήρηση της υγείας και ασφάλειας στην εργασία, τις ίσες ευκαιρίες απασχόλησης και άλλα προγράμματα για τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τις απαιτήσεις του νόμου.
- Παροχή συμβουλών και πληροφοριών στη διαχείριση σχετικά με τις σχέσεις, τις πολιτικές και τις διαδικασίες του χώρου εργασίας, των επιδόσεων του προσωπικού και των πειθαρχικών ζητημάτων.
- Διαπραγματεύσεις σχετικά με τους όρους και τις συνθήκες απασχόλησης, καθώς και εξέταση και επίλυση διενέξεων και διαφορών.
- Μελέτη και ερμηνεία της νομοθεσίας, των επιβραβεύσεων, των συλλογικών συμβάσεων και των συμβάσεων εργασίας, των συστημάτων μισθοδοσίας και των διαδικασιών επίλυσης των διαφορών.
- eProcurement (Ηλ. Προμήθεια) είναι η αυτοματοποιημένη αγορά αγαθών και υπηρεσιών από προμήθεια. Τέτοιες εφαρμογές είναι σχεδιασμένες να διευκολύνουν την ανταλλαγή ηλεκτρονικών πληροφοριών μεταξύ εμπορικών εταίρων, ενσωματώνοντας την διαδικασία αγοράς ενός αγοραστή με την είσοδο στο σύστημα παραγγελιών ενός πωλητή.
- eSelling (Ηλ. Πώληση) είναι η άμεση πώληση υπηρεσιών ή / και προϊόντων σε άλλες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν αυτοματοποιημένα μέσα. Η αλληλεπίδραση απαιτεί προ-διαπραγμάτευση των τιμών, τα είδη καταλόγου, και εξουσιοδοτημένους χρήστες. Δύο σημαντικές μέθοδοι eSelling είναι οι ηλεκτρονικοί κατάλογοι και οι ηλεκτρονικές δημοπρασίες. Οι Ηλεκτρονικοί Κατάλογοι μπορούν να παραμετροποιηθούν τόσο ως προς το περιεχόμενο όσο και ως προς τις τιμές για συγκεκριμένες επιχειρήσεις και μπορεί να συνδυαστούν με τη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων για να προσφέρουν εξατομικευμένη παροχή περιεχομένου.
- eMarkets (Ηλ. Αγορές) παρέχουν υπηρεσίες ολοκλήρωσης σε τρίτους με την παροχή online εφαρμογών που επιτρέπουν στους οργανισμούς να ανταλλάσσουν αγαθά και υπηρεσίες με την χρήση μιας κοινής πλατφόρμας τεχνολογίας. Αυτές οι ηλεκτρονικές αγορές έχουν σχεδιαστεί για να φέρουν τους προμηθευτές και τους αγοραστές μαζί σε ένα κοινό φόρουμ με μια κοινή πλατφόρμα τεχνολογίας.
- eInvoicing (Ηλ. Τιμολόγηση) είναι ο όρος που χρησιμοποιείται για την ανταλλαγή παραστατικών και άλλων, εμπορικής σημασίας εγγράφων, όπως π.χ Τιμολόγιο, Δελτίο Παραγγελίας, Δελτίο Αποστολής, μεταξύ της επιχείρησης και των πελατών, συνεργατών, προμηθευτών κλπ. Το SynEDIX σε συνδυασμό με τις λύσεις μας eSignApps, παρέχει ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο καινοτομίας και πλεονεκτημάτων όσον αφορά τις δυνατότητες ηλεκτρονικοποίησης διαδικασιών και λειτουργιών.
- Χρήση ενός ηλεκτρονικού μέσου (κυρίως του Διαδικτύου) για την εκτέλεση στρατηγιών και στόχων μάρκετινγκ πέρα από την παραδοσιακή στρατηγική επιχειρήσεων και μάρκετινγκ.
- Ανάπτυξη ενός σχεδίου eMarketing βασισμένου σε έρευνα και ανάλυση, για την υποστήριξη και την βελτίωση του υπάρχοντος σχεδίου μάρκετινγκ, στο πλαίσιο των κατευθύνσεων της επιχειρηματικής στρατηγικής.
- Διενέργεια ελέγχου της ιστοσελίδας της εταιρείας για την ανάλυση των δυνατών και αδύνατων σημείων, προκειμένου να προσδιοριστούν οι στρατηγικές βελτιώσεις για την online παρουσία (η οποία μπορεί να περιλαμβάνει επανασχεδιασμό).
- Σχεδιασμός μιας στρατηγικής για την προώθηση της εταιρείας, μέσω της χρήσης διάφορων κοινωνικών χώρων ,μέσων ενημέρωσης και εργαλείων.
- Συμβουλευτικές υπηρεσίες κατάρτισης του διαχειριστικού, τεχνικού ή άλλου προσωπικού της εταιρείας, ώστε να εφαρμοστεί και να συνεχιστεί η χρήση της παραπάνω στρατηγικής.
- Η χρήση λύσεων και Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών που παρέχουν ψηφιακές αλληλεπιδράσεις μεταξύ κυβέρνησης, πολιτών, επιχειρήσεων, υπαλλήλων και αντίστροφα.
- Ηλεκτρονικοποίηση και αντικατάσταση του χαρτιού σε συναλλαγές με το κράτος αποβαίνει σε μια πιο αποτελεσματική, πιο εύκολη και λιγότερο δαπανηρή διαδικασία.
- Απλούστευση των διαδικασιών και διάθεση πληροφοριών και εντύπων της κυβέρνησης ,εύκολα προσβάσιμων στους πολίτες, τις επιχειρήσεις, και τους εργαζομένους, συντομεύοντας έτσι τον χρόνο διεκπεραίωσης.
- Δημιουργία ηλεκτρονικών διαδικασιών, εντός των οποίων αυτές οι αλληλεπιδράσεις μπορούν να εκτελεστούν, με ένα οργανωμένο και ασφαλή τρόπο μεταξύ κυβέρνησης και τρίτων.